Pracovník / pracovnice pro administraci grantů (úvazek 0,8 HPP)
Předpokládaný nástup: dohodou v druhé polovině května
Požadujeme:
- SŠ / VŠ vzdělání
- zkušenost s administrací grantů je výhodou
- orientaci v grantových příležitostech v ČR i zahraničí
- zkušenost s marketingem
- velmi dobrou znalost českého jazyka slovem a písmem
- znalost anglického jazyka umožňující profesionální práci především písmem
- zběhlost v užívání programů Microsoft Office, internetu, sociálních sítí, systémů pro správu obsahu webu
- flexibilitu, spolehlivost, systematičnost, pečlivost a zodpovědnost
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
Popis pracovní pozice:
- aktivně vyhledává a průběžně sleduje grantové nabídky v ČR a v zahraničí a navrhuje je k využití jednotlivým
odborům muzea
- spolupracuje v rámci muzea s řešiteli grantů při vyplnění a podávání žádostí, sledování a vyúčtování
grantů a tvorbě závěrečných zpráv
- odpovídá za dodržení podmínek grantů a realizaci grantových projektů, jejichž je manažerem/administrátorem
- průběžně komunikuje s poskytovateli grantů a dalšími podporovateli ŽMP
- podílí se na realizaci marketingové strategie muzea
- zodpovídá za rámcové i jednorázové reklamní smlouvy ŽMP
- vyhledává partnery a sponzory pro ŽMP v ČR a v zahraničí
- zajišťuje agendu spojenou se Společností přátel ŽMP
- zajišťuje agendu spojenou s dobrovolníky ŽMP
Nabízíme:
- zajímavé zaměstnání v kulturní paměťové instituci
- zkrácený úvazek 30 hod. / týden
- zaměstnanecké benefity ŽMP:
o zkrácená a pružná pracovní doba 37,5 hod. / týden
o 6 týdnů dovolené,
o stravenky: 100 Kč / odpracovaná směna (celé hrazeno zaměstnavatelem)
o čtvrtletní prémie a další odměny v závislosti na pracovním výkonu a hospodářských výsledcích instituce
o příspěvek na důchodové připojištění
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
Pokud vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám nejpozději do 24. 4. 2022 svůj strukturovaný profesní životopis
s motivačním dopisem na adresu: zamestnani@jewishmuseum.cz.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------